2008年6月15日 星期日

Congratulation on DDM 4th!!

CONGRATULATION you guys!
恭喜賀喜我的同學們!

Design for Digital Media 4th 
(fr left to right: STUART,know-everything KEV,da bike guy ROSS, rok 'n' roll guy RORY, my best friend MARK, nice guy CAMERON, very talented DAVE,skate dude STEEVE,MIKE & IAN)

(從左到右:"史都華",什麼都知道的"凱文",腳踏車男孩"羅斯",搖滾男孩"羅力",我最好的朋友"馬克",好人"卡麥隆",很有才華的"大衛",滑板男"史提夫","麥克"&"伊恩")


our tutors 我們的老師
course leader cameron and lovely dave 
系主任卡麥隆 & 可愛的大衛(或戴夫 比較可愛)

(cameron always told us the cruel side of being a good designer,
and dave is the one you can talk abt anything!!)
(卡麥隆專門告訴我們成為一個好的設計師,會遇到多少殘酷的事情,就跟他的評論一樣,應該是包小松的等級!
戴夫是個很棒的老師,不論有任何困難都可以跟他說,他永遠會給你最好的建議以及鼓勵!)

all photos by mark

my mates in RGU are soon graduating with their degrees!
WOOOOW HOOOO for them!
not much people could survive and last until the 4th. (there're only 10 left now)
I'm very happy for them and proud of their achievement.
they just finished their graduating design show and i believe it would be awesome!

我在RGU的同學們即將要畢業了!!!
曾經與他們朝夕相處的我,也忍不住替他們歡呼!!
能夠畢業是一件十分了不起的事情,尤其在Cameron的把關下,能存活下來的絕對是狠角色!
(大四的班只剩下10個人)
我十分替他們開心,也為他們的成就感到驕傲。
他們前幾天剛結束畢業展,真希望能親自去看看,我想一定很棒!

沒有留言: